arbetslösheten suger

Jag har suttit hela dagen framför datorn och kollat jobb hit och dit. Funderar starkt på att söka på jobb utomlands, jag har några annonser sparade på min manpower sida, så mitt projekt imorron är att skriva om mitt CV på engelska. och alldeles nyss skickade jag en intresseanmälan om att jobba som personlig assistent på assistanisa.se
Jag har verkligen panik över min framtid, och att höra från mina släktingar och bekanta att jag måste hitta ett jobb, jag kan inte gå arbetslös och slösa pengar som jag inte har, att jag måste växa upp! Usch va sur jag bli, jag är mycket medveten om min situation och försöker så gott jag kan. Så snäll butt out of my life!
Och när jag väl går tillbaka till pluggandet vet jag nu vad jag vill plugga, det kommer nog bli Turism på Kalmar Handelshögskola med inriktning Tursimvetenskap. Men man måste typ göra högskoleprov för att komma in där, och jag och prov...  går inte ihop så jaja. får se hur det går. Ska ju ändå inte söka in förens varje fall ett år.

 
Jag vill  till Venice Beach, LA och bara ha det bra som vi hade för snart 2 år sen!
Fy det var verkligen dom 2 bästa veckorna i mitt liv, och jag vill bara fly tillbaka dit nu!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Äntligen har du börjat blogga, yey! :D
Mhm, missing LA so much...Missing Cali so much!
Om inte Norge skulle bli av hänger jag med till London! =)
Puss!

2007-08-27 @ 19:40:53
URL: http://micha.blogg.se
Postat av: Danny Boy

Det löser sig sinom tid=)

2007-08-27 @ 19:58:27
URL: http://elizabethgeorge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0