Go morron!

Eller man kanske ska säga förmiddag, kl är ju ändå 12.30
Har just ätit frukost men sitter här med min andra kopp thé, för thé är nog det bästa som finns!
På morgonen gör det mej pigg och på kvällen gör det mej lugn, konstigt hur det funkar det där ; )

Ska in till stan snart och träffa mina tjejer Annie och Flippan! Älskar att umgås med dom!
Skulle ha gått ner till arbetsförmedlingen också, men kommer nog skita i det, för dom gör inte ett skit för att hjälpa en ändå, är ju redan inskriven hos manpower så jag hoppas att det ska löna sej till slut, även fast det känsn rätt hopplöst nu. Det finns verkligen inga jobb i Eskilstuna. men jag är lite sugen på att dra till London och jobab där ett tag, men jag måste ha nån med mej vill inte åka alldeles själv ju!

Sitter och lyssnar på mina älskade BLG, kan inte få nog, dom är så sjukt bra! och låten Hero/Heroine kan jag bara inte släppa, Martin (sångaren) hans röst är så där sexigt snygg, haha! Den blir liksom så där hes i slutet och jag bara smäälter, usch va fjantig jag är nu!

Nu måste jag upp och duscha, Puss Hej!

                                                                                    
image5
En bild på mitt framtida hem, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0