hej hej

Idag har jag umgåts med mina två favorit tjejer  Annie o Filippa :D
Vi träffade även Aurora och Alexandra på stan också, så vi gick och åt på Wayne's, mitt o Annies favorit häng hehe!
Vi satt där ett tag och snacka lite om allt möjligt muche trevligt! Sen tog jag o Anne en promenix runt stan, gick genom gamla stan som är förövrikt mycket underskattad tycker jag, den är ju jättefin, dom borde öppna ett till café där, ett mysigt och "hippt" café, haha hippt vad är det för jäkla ord? ^^
Sen genom stadsparken, faktorimuseumet, och in till stan igen, så härligt och fint väder var det ju också, sen gick vi och satte oss på Café Rutan och drack en IceLatte! haha vilka Caféjunkies vi är :D

Nu är jag hemma igen, gör ingenting.. inget på tv är det heller ikväll, så det blir nog att glo på lite Gilmore Girls ikväll, eller så sitter jag kvar här och lyssnar på mina favorit killar Boys Like Girls. Det är ett band jag lyssnade på i USA och nu har jag verkligen fått upp öronen för dom påriktigt, dom är sjukt bra och jag bara ler när jag hör deras musik!


http://youtube.com/watch?v=bReVwemN5iE

det här är min favorit låt med dom just nu, och Martin, sångaren har ju en sån sexig röst, varje fall i slutet då han får en liten hesröst! Oooh jag ryser :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0