On the top of the world

Åh, har suttit hela eftermiddagen i telefon med nån himla suportgubbe om våran förbaskade dator. Vi fick ju tillbaka den igår efter att den varit på lagning i typ 3 veckor, och så kom den hem och ljudet och Word funkade inte. Skiit bra liksom, jag kan ju inte sitta vid en dator utan ljud, jag behöver ju min musik, och Word behöver jag för att kunna fixa med CVn och grejer. Ljudet fick vi igång efter ett jäkla tag med Word är fortfarande ett musterium!

jaja, annars idag har jag varit i stan med Annie och lilla Filippa, vi åt på Wayne's ochs en gick vi runt i lite affärer. Köpte inget idag, för jag kände att jag verkligen hade fel shopping kläder på mej, inget blev bra haha! men imorron ska jag o min kära kusin åka in till Tuna (om jag får bestämma) och shoppa loss :D
Behöver verkligen en ny höst garderob, iom att jag slängde nästan alla mina kläder då jag åkte till usa, och sen slängde jag lite mer kläder när jag åkte hem igen för att få plats med dom nya kläderna :P

Sitter och lyssnar på mina älsklingar BLG nu, jag kan ju inte få nog utav dom ;)

Puss Hej


Kommentarer
Postat av: Mikaela

I remember the days... jag hade verkligen INGA kläder när jag kom hem från USA. Trots att jag har shoppat hela sommaren tycker jag att min garderob är tom, haha:P Vad gör du på måndag? Lust för en fika? :)

2007-08-29 @ 22:00:30
URL: http://micha.blogg.se
Postat av: D

jag kikade efter dig på wayne's när vi gick tillbaka, men jag såg er ej.. dock regnade det då men ja.. vi får väl kanske ses snart tycker jag:D

2007-08-29 @ 22:37:21
URL: http://elizabethgeorge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0