städning på G

Idag är jag duktig, jag städar nämligen hela övervåningen haha! Fast jag började i mitt rum och det tar sej ju sin lilla tid, jag är nämligen en sån människa då jag verkligen bestämt mej för att städa gör jag det ordentligt. jag går i genom allt skit o slänger nästan allt, jag möblerar om och jag skurar golvet väldigt noga! Har nu gått igenom alla mina resväskor som jag använt som garderob de senaste månaderna. Jag har ju knappt bott hemma denna sommar, som mamma sa "jag har bott i en kappsäck" och det är sant. jag har bott på typ 3 olika ställen den här sommarn. Men nu är väskorna borta, kläderna ligger/hänger på sina rätt platser vilket känns skönt! Men samtidigt känner jag att jag inte vill bo här länge till, jag vill ha ett eget ställe. En lägenhet där jag kan fixa o dona så som jag vill ha det etc. Men undertiden får jag väl göra det bästa av situationen här hemma på landet!

aja, nu ska jag återgå till min städning, ska nog sätta på en bra platta som jag kan sjunga med till :D

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0