Tjenis

Känns som jag klagar på hur trött jag är jämt, men ja.. jag är trött nu med! Kom hem nyss också har jobbat och sen satte jag mej på mammas jobb och läste Harry Potter tills mamma jobba klart sen kom pappa och hämta oss. Men har jobbat hela helgen, och i fredags så var jag på Sommaren sista suck en stund på kvällen med lite parken folk, sen träffade jag Aurora så jag hängde med henne också.
I lördagskväll hade vi Guldbröllops fest för min farmor och farfar, fatta och vara gift i 50 år med en o samma person, tycker det är bra gjort alltså!

Imorron (och hela veckan) är jag ju ledig, i och med att parken bara är öppet på helgerna nu förtiden, vilket suger för jag har inget annat jobb. Så jag är arbetslös, känns inte så kul och jag vill verkligen ha ett nytt jobb nu! Hur ska jag klara mej annars, kan inte gå och göra ingenting hela hösten!



Its time to be a big girl now, and big girls don't cry <-----
Känns fan som ledmotivet till mitt liv just nu, och det känns jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0