trött så trött

Oj, är sjukligt trött just nu. Var ju som sagt inne i stan idag och hängde med Annie och Filippa! Vi gick först till rothoffs och dit hade vi köpt med oss mat från Spicy Hot, så gott! Lekte med lilla Filippa, sötare unge får man nog leta efter! Efter nån timme där så bestämde vi oss att vi röra på oss lite så vi tog en promenad genom stadsparken-gamlastan-fors-nyfors, stanna för kisspaus hos Annies mamma sen gick vi vidare till Tuna Park, köpte oss en varsin Blåbärs smoothie, sen gick vi nån runda där, vid 20 tiden gick vi tillbaka mot stan och mot söder o mötte upp Britt (annies mamma) och sen hem mot Nyfors igen! Så snacka om motion idag, så skönt. Men jag har ju en muskelinflammation i ryggen och jag glömde mina tabletter hemma så jag kände hur ont jag hade ryggen efter ett tag, men men! Kom hem vid halv elva och är supertrött verkligen!

Ska gå upp o sussa snart, för imorron jobbar jag till kl 19, för det var nån bokning av nöjet I guess, sen jobbar jag lördag-söndag också! O just ja, imorron får jag min lööön! Härligt nu ska jag shoppa höstkläder hihi!

Sitter och lyssnar på mina älskade Boys like Girls nu, är nog beroende av dom, haha, men dom är ju så bra!

Sov gott nu och dröm så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0