Tuna Park!

Idag var det shopping i Tuna Park som gällde. Jag och kusin vitamin Emelie åke först in till stan för att gå en sväng där, sen gick vi till Tuna för att leta lite höstkläder.
Men jag är ju en sån där snåljäkel, jag hittar hur mycket fina kläder som helst, och jag går omkring med dom en stund i affären, Men sen hänger jag tillbaka dom för att kankse gå tillbaka senare.. Like Rory i Gilmore Girls with the 20minutes sweater :Pså mig upp i dan!
Vi åt lite och sen tog en runda till, och då köpte jag varje fall lite.. allt som allt blev det en höstkappa från Vila, en tröja och sjal från BikBok, En söt tröja från H&M+plånbok och diadem. och sen blev det en Blåbärs smoothie från Wayne's, gött :D
Hittade lite annat jag vill inhandla också, och som jag säkerligen kommer göra inom snar framtid :D
Oooh hittade en massa skor också, ankelboots som jag tänkte ge en chans, för jag är ingen klacktjej/stövel tjej annars, mer av en sneakerbrutta ;P men de här var fina, men 37 var försmå och 38 alldeles förstora, så hur gör man då? Sverige,skaffa ½ tack!!

Imorron fyller syrran 23 år så det lär bli en tripp in till henne, och i helgen blir det jobb.

Puss Hej!



                                                           
                                                          Make today's moments to tomorrow's memories


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag hade också det problemet förut, med skor, när jag skulle köpa ett par bianco. Men då sa de att jag skulle köpa ett ilägg för tårna och lägga i 38:an så skulle den bli lagom. Sagt å gjort, det funkade!

2007-09-01 @ 15:30:46
URL: http://micha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0