* and I'm off

ska springa till bussen nu och sen gå och jobba!
Woohoo och få ännu mer skador på underbara Skogaholms :P
igår klämde jag nämligen 2 knogar när jag tappade en tung kartong rakt på de stackars fingrarna!


Folk undrar väl varför jag aldrig är i lägenheten!
Ja jag vet att jag har en lägenhet som jag håller på och flyttar in i men att jag knappt bor där.
Anledningen är att jag inte har så mycket saker än, och jag tycker inte om att vara där när det typ ekar!
Efter jul kommer jag flytta mer seriöst, för då har jag fått grejer i julklapp som tar upp plats där.
Och så köpte jag slut på mina pengar när jag var till Ikea för 2 veckor sen och den enda jag vill är att gå ner på stan och köpa grejer dit in hela tiden.. men som sagt!

Och så känner jag mej ensam också, vill ha sällskap ju.. så då är jag hellre här hemma på landet ett tag till
och umgås med mina katter och datorn istället ;D
 
Men nu ska jag vara där den här veckan så ring gärna eller kom förbi, för det är trist att vara ensam som sagt!


Imorron är jag ledig då ska jag och Daniel träffas och ta en fika, var länge sen jag träffade honom nu så det ska bli väldigt kul må jag säga!
Ska också försöka att handla lite julklappar och kanske nånting till lägenheten.
För på lördag ska vi kanske vara hos mej och förfesta.. skojsigt värre!
Åh länge sen jag festade nu, typ 3 veckor sen ju så nu jädrar!!

Puss på er!
/Sandy
image250

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0