Året 2007

Hittade den här listan på Mikeys blogg, tyckte den såg lite kul ut så jag stal den :P


1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag åkte iväg alldeles själv till USA för att söka lyckan
2. höll du några av dina nyårslöften? jag kommer faktiskt inte ihåg om jag gav några med om jag gjorde det är dom säkert brutna för länge sen :P
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes, min bästa vän Annie födde sin lilla dotter Filippa som jag håller så otroligt kär, sen är det några bekanta till!
4. dog någon som stod dig nära? Ja tyvärr, mitt lilla Marvsin Marvin tog sitt sista andetag 1 Dec. I miss you and I will always remember you!
5. vilka länder besökte du? USA och sen satt jag på flygplatser i England och Polen(om det nu räknas)
Sen var jag i Norge i somras också!

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Mmm men det tänker jag inte berätta för er!

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?  18 Januari då Filippa kom till världen.
22
Januari då jag flög till USA. 30 Juni då jag blev Gudmor åt lilla Filippa!

8. vad är det bästa som hänt dig år 2007?  Det måste ha varit att jag åkte till USA, jag upptäckte så mycket och lärde mej så mycket, även fast det inte slutade precis som jag hade planerat.

9. största misstaget? Oj, att jag åter igen har grubblat för mycket om massa saker jag borde ha släppt ages ago!
10. har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, ingen major. Fick en muskelinflammation i ryggen i Aug. annars bara förkylningar då coh då.

11. bästa köpet? Min säng

12. vad spenderade du mest pengar på? .Min lägenhet och min nya säng

13. gjorde någonting dig riktigt glad? New York City gjorde mej väldigt glad. Bästa staden ever!

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Oj vääldigt många, men det blir nog ändå The Great Escape med Boys Like Girls <3
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?  gladare tror jag ändå va...
16. vad önskar du att du gjort mer? Kämpat mer i USA I guess
17. vad önskar du att du gjort mindre? Åter igen, grubblat less hade nog varit bra
18. hur tillbringade du julen?
  hade 3 julaftnar iår. Men på Julafton den 24de var det bara jag, mamma och pappa som firade med att äta ihjäl oss på knäck och annat onyttigt :P

19. blev du kär i år? Nje kär vet jag inte man kan kalla det, mer förtjust :P

20. hur många one night stands? ehm ingen? vet inte vad man ska kalla det det som hände i Annapolis i Mars =P hahaha
21. favoritprogram på tv? I USA levde jag för Gilmore Girls, men mitt hjärta brast när de sista avsnitten visades så jag har lite svårt för att se på det nu utan att gråta haha! men Gossip Girl & Greek är underbara serier!!

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej det vet jag inte, i sånna fall har jag lagt de och de omstänidgheterna bakom mej va!! Gone Gone with the wind :P
23. bästa boken du läste i år? Jag läser inte böcker, så jävla tråkigt haha!

24. största musikaliska upptäckten? Boys Like Girls, de är mina älsklingar, de har gjort det här året mycket lättare att ta sej igenom!
25. något du önskade dig och fick? Bo och leva i USA, min lägenhet, min nya säng

26. något du önskade dig men inte fick? ja det är nog en hel del, jag är en person som är väldigt svår att tillfredställa haha, hittar saker jag vill ha hela tiden men inte kan få!

27. årets bästa film? Oj, jag vet inte har sett så mycket iår men vet inte om det var nån som verkligen satte sej.. i så fall nått som jag såg ofta ihop med Olivia & Annika.

28. vad gjorde du på din födelsedag 2007? Jag jobbade hela dagen, sen blev det bio och middag med Helen på Stroud-mall!

29. de bästa nya människorna du träffade? Min värdfamilj i usa och alla nya människor som följde med där...
är en hel del som jag saknar faktikt!

30. hur skulle du beskriva din stil år 2007? Slappt i och med att jag var nanny det första halvåret, annars.. jag vet inte jag har liksom inte nån direkt stil som skriker SANDY, tar på mej det jag tycker är fint.

31. vad fick dig att må bra? När jag kom hem från USA i Juni, hade saknat folk nått alldeles förskräckligt!
Och mina fika stunder med Annie och Filippina får mej att må bra också =D


33. vem saknade du? mina bebisar (katterna), mamma annie + flipp när jag var i usa.. nu saknar jag tjejerna och min familj i usa.. så omvänt det kan bli!

34. favorit månad? Juli el Augusti, då det är som mest sommar =D

35. finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre? Aaa då, om min drömmars man fanns brevid min sida påriktigt skulle jag må som en princessa :P




Out with the old and in with the new... 2008 is gonna be a new beginning!

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh, vilken fin lista, kul att vi nämndes så mycket! Skulle med vilja sno den, men hinner inte just nu! GOTT NYTT ÅR till dej med!! Pusss

2007-12-30 @ 18:52:05
Postat av: Mikey

Sandycutie, du kunde inte ha kämpat mer. Så mkt som du kämpade och måde dåligt och inte fick något tillbaka. Du gav allt du kunde!

2007-12-30 @ 19:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0