* breakdown

mm det är min favorit låt just nu, Breakdown med Chris Daughtry!
När jag sjunger med i den så släpper allt känns det som, mycket skönt!
Han har sånna där sjunga-hur-högt-du-vill-och-bara-skita-i-allt- låtar haha!

Har jobbat i 2 nätter nu och jag har bott i min lägenhet. Har blåmärken överallt efter allt puttande på lådor och backar och skit, och så är jag kanske lite väl klantig ibland usch dumma jobb!

Igår kom mamma, pappa, syster och hennes pojkvän över en stund, vi åt pizza och snackade lite.
Det visade sig att Andreas kompis+ flickvän har bott i min lägenhet innan mej, och det var dom som har tapetserat dom där fula gula tapeterna. Så då tycker jag att i och med att dom känner min syster kan väl dom komma och måla över skiten igen då! haha, nej då:p
nu när jag fått upp lite hyllor och sängen så känns det lite bättre faktiskt!
Jag får vänta ett tag på att köpa soffan jag vill ha, den är inte så dyr egentligen men jag har inte mkt pengar kvar och det har gått ca 1 vecka sen lönen kom, så det återstår alltså 3 veckor kvar innan jag får nån ny lön haha!
Men jag måste faktiskt ta och köpa mej lite blommor och ett snyggt bäddset till sängen så det ser lite finare ut!
Och så kanske jag skulle få Carro och Antes gamla tv, den är lite större än min lilla blå sak haha!

Dagen annars spenderades på Wayne´s med Annie och Flipp!
Muche trevligt var det,och Filippa är så söt då hon går omkring och leker för sej själv!
Sen gick vi och kollade lite i affärer, köpte inget fast jag skulle kunna köpa hur mkt som hellst, både kläder och inredningsgrejer, men som sagt har inte mkt pengar nu så det gäller att spara skiten!
Ska träffa dem igen på fredag förhoppningsvis, för då ska dom komma upp och hälsa på mej i lägenheten!

Idag är jag hemma för första gången sen Marre dog, åh min lille gris saknar dej massor redan!
Vi hade begravning varje fall, vi la honom i en filt och sen la vi honom i hans älskade hus i en stor låda!
Han fick ligga brevid Bollan (min gamla katt) jag kan se stället från fönstret i mitt rum och han kan se upp på huset!
Usch är fortfarande skit ledsen, tycker så synd om honom! Ena stunden finns han och ett par timmar senare är han död, fan!
Jag vet att många tycker att jag är astöntig som sörger ett marsvin, men de som känner mej vet hur mycket djur och speciellt mina djur betyder för mej!
Vågar inte ens tänka på hur jag kommer må när Skrollanbebis går bort, då kommer jag fan bli helt lost!
Nej nej nu ska jag inte tänka mer på detta, men jag usch vad jag saknar mitt lilla blonda yrväder! Speciellt när jag ser att hans mat och hö fortfarande står framme.. usch :'(


- Its not the time to breakdown, Keep it together now.
It's not the time to break.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0