* breathe in now, and breathe it out

jag tror jag vet vad problemet är för min bitterhet just nu...
svaret är PMS hahaha, jävla pmskossa jag är usch!

Men har man mensvärk som jag har då är det nog inte så konstigt att man mår dåligt...
får så sjuuukt ont jämt, äter upp en halv ask med ipren varje jävla månad men de hjälper typ inte längre, kan jag ha blivit imun tro??
jag har ont i hela jävla magen, kan inte göra nått i princip; fuck ibland suger det att vara tjej bigtime!

Imorron ska jag varje fall åka till Stockholm, ska hälsa på Emeluttan och vi ska shoppa på rean och sen äta på en resturang som BARA serverar vegetarisk och veganmat :D me like very much!


me, you and my medication
/Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0