* Det blir aldrig som man tänkt sej


Usch känner att allt är så jävla meningslöst...
jag vet inte varför jag fått dessa känslor nu men här är dom och sur är jag!
Jag har iof alltid varit en riktig liten surpuppa, ask my family, haha
Lotta på Bråkmakargatan dyker upp igen liksom!


Men just nu känns allt bara som frasen "Det blir aldrig som man tänkt sej" och det är så sant, varje fall
i mitt liv, om jag någonsin skulle skriva en bok så skulle den få just den titeln, haha usch va traaaagiskt!

Nej ska inte skriva nått mer nu, ska dricka min must och bara glida med i texterna som BLG sjunger!
Åh mina Boys Like Girls de får mej glad igen, eller jag känner så mycket för dom texterna att det liksom helar på nått sett, eller jag vet inte..

Näää nu blir det inget mer för mig idag!
Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Annie

Oh, inte vara sur gumms! Blicka framåt, nyår, vad ska du göra då då? Vad fick du i julklapp? Vi ses som sagt efter nyår!! Saknar dej min vän!

2007-12-26 @ 19:15:40
Postat av: Elli

Usch da. Vad trakigt. men jag kommer hem snart da ska vi ha kul.

2007-12-26 @ 22:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0