God Eftermiddag!

Vad gör ni en kväll som denna då?
Jag har tittat på film nu på "morgonen" vaknade kl 13 så jag tycker att det är morgon fortfarande :p
Det var Knocked Up med Katherine Heigl, älskar den filmen.. såg den på bio i US på min födelsedag första gången, det var Helen som bjöd mej då.. snällt!
Drack mängder med honungste för jag har fruktansvärt ont i halsen och vägrar bli sjuk tills Nyår vilket är imorgon!
Känner mej rätt hängig och hoppas verkligen att jag är pigg tills imorron för att festa när man känner sej sjuk är inte så roligt kanske!

Var i Stockholm i fredags btw.
Åkte upp med 12 tåget, vilket halva E-tuna också gjorde för jag fick stå nästan hela vägen, var inte förens typ Flemmingsberg jag fick sitta och då var det ju bara 10 min kvar att åka, sen stod jag och vänta på Emelian som kom ca 20 min senare med Pendeln, men det gjorde inte så mycket, jag tog en kaffe och stod och people watch, asroligt ju!
Blev så himla avundsjuk på alla som gick omkring med snowboardbags och skiibags och pjäxväskor etc etc.
Jag blev så fruktansvärt sugen på att åka på skidsemester själv, så nu ska jag göra en anropning här!
*NÅN SOM VILL ÅKA PÅ SKIDSEMESTER MED MEJ?? TYP SÄLEN ELLER ÅRE?*
Skulle det inte vara otroligt kul att bara dra iväg ett gäng, åka skidor/snowboard, afterskii och massa annat roligt!
Fast Emelies kyrka ska åka till Vemdalen så jag kanske åker med dit om inge annat, för jag vill verkligen iväg!

Jag och Emelie skulle varje fall shoppa på rean var det tänkt, och en nyårsklänning till mej.
Jag köpte ett par skor, en klänning och lite annat, kan lägga upp kort på det sen...
provade kanske 25 klänningar men ingenting kändes jag...
till slut blev det nått från Gina som jag inte är så jättenöjd med, men jag tog den bara för att liksom... skitsamma får göra en snyggare håruppsättning och ha snygga smycken och sånt istället!



image280jag väntar på bussen som ska ta mej till resecentrum


image283På tåget hem...

Igår var jag och Emelie på stan här i Etown.
Jag köpte skumpa till mej och Lina, och Emelie gick och klippte sig.
Sen fick vi idén om att gå på bio :)
Så först gick vi till Bamboo City och köpte med oss mat sen åkte vi hem till mej.
Gick ner till stan igen för att se Förtrollad... men det finns inga platser kvar !!
Eller jo det fanns 2 st men på olika platser på olika rader... NEJ tack liksom så vi köpte godis och gick hem till mej igen och tittade på Shark Tales! Min favvofilm sen USA haha va glad jag blev!

Oj nu blev det mycket på en gång här tror jag...
nu ska jag fixa mej lite mer Thé för min hals gör ONT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0