* God eftermiddag!

Vakna rätt nyss och är fortfarande väldigt trött.
Jag sover inge bra på nätterna nu för tiden.. jag liksom ligger och vrider och vänder på mej största delan av tiden!

Men när jag vakna varje fall så kände jag doften av bullar, saffransbullar!
Mamma hade stått och bakat hela förmiddagen, så vilken trevlig suprise jag fick =D
mycket goda var de också!

jobbar inatt så jag ska till lägenheten snart och fixa iordning mer och sådär.
Städa lite, för imorron kommer Annie till mej och hälsar på, då måste det se någelunda fint ut!
Ska även ta med mej mina CD & DVDer idag, nu när jag har hyllor och allt som jag kan ställa dom i =)
Just det, kanske skulle få köpa Linnéas TVbänk, vore väldigt snällt av henne för jag behöver en och så kanske jag kan få lite rabatt på den också hehe!

Ne nu har jag inge mer och säga!
Bye

                                                      image247

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0