* Heeeej!

oj jag sov över 12 timmar inatt!
Skönt som fan, då kanske jag inte somnar inatt då jag jobbar :P

Har fått ett nytt schema för vecka 51.
Då ska jag jobba på morgonen!
mellan 05-11!

Hur fan har dom tänkt, först från att ha jobbat natt i 2 månader och nu ska jag jobba så tidig morgon!
Jag brukar ju jobba fram tills 5 själv och sen få gå hem och sova, men nu ska jag pallra mej upp till jobbet och jobba då!
Får se hur det går, kommer väl somna på stört eller stå och skrika och gråta till alla, för en sak ska ni ha klart för er, jag är ingen morgonmänniska!
Avskyr att gå och lägga mej tidigt för det första och att gå upp så tidigt är ju rena självmordet!
Tur att jag bara har max 7 min gångväg till jobbet!
Men jag slutar ju tidigt varje fall så då kanske jag hinner med ärenden på stan och lite sånt också!
Shoppa julklappar kanske!

aja hoppas bara att det är just den veckan det är så här!
Fast det för ju nått positivt med sej, då kanske jag kan få se och träffa honom mer, me like =D

image249mm det är bäst att ni passar er på skogaholms nu!


Kommentarer
Postat av: Elli

Va? Vilken kille är det nu?

2007-12-11 @ 12:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0