* Julmust vs Påskmust!

Julmust är ju sjukt gott alltså, det slår till och med coca-cola!
Jag är iof ingen läskdrickare annars men nån cola då och då skadar ju inte så mycket.
Och Julmust drickar man ju liksom så det räcker och blir över för resten av året!
Men dte konstigaste är att jag tycker inte att Påskmust är lika gott!
Hur kan detta vara? Det är ju samma sak bara att de bytt etikett på flaskorna!
Men varför tycker jag då mycket bättre om Julmust?
Är det kanske för att man druckit sej fördärvad på det under Julen och att Påsken är för nära för att man ska ha hunnit återhämtat sej, och sen är det typ över ett halvår som man får vänta på Julen?
Kan nog vara så tror jag, men jag ville bara slå ett slag för den goda läskedrycken Julmusten!

                                      image248



                                  Vad tycker du är godast Julmust eller Påskmust?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0