* klantiga jag

ja jag är en väldigt klantig person har jag märkt nu!
gör illa mej hela tiden på jobbet.

idag när jag skulle ta bort bröd som satt fast i påsmaskinen bla bla så röck jag till med sån fart att jag slog i mitt högra lånfinger i nån jävla pigg nånstans därinne.
det blödde bara lite då och det var ju inte så farligt.
men nu sitter jag här ett par timmar senare och det gör bara ondare och ondare i det där
förbannade fingret!
kan knappt böja det, men jag kan ju liksom inte ha typ brutit det, slog ju bara i en liten pigg!!

sen åkte jag hem till landet igen.. haha är fortfarande mer här än hemma i lägenheten
men det är så ensamt där haha! och sen finns det ju mat här haha =P



Fick mail av min hostmom Vicki idag, guud så glad jag blev, har inte hört nått från dem sen i somras!
Men hon fråga efter min adress så hon kunde skicka ett julkort av barnen till mej :D
det ska jag verkligen sätta upp på kylskåpet, saknar de små bratzen rätt mycket nu!

Sen berättade hon att Olivia fortfarande går och säger att hon saknar mej och att hon vill att jag ska komma
tillbaka, eller att hon vill åka till Swedeb :D min lilla tossa!
Ska faktiskt köpa sena julklappar till dom och skicka över sen tror jag... vet precis vad de skulle älska!
men det är så dyrt att skicka över så jag måste spara pengar!



Nu ska jag åka tillbaka in till stan.. kommer somna direkt för jag är sjukt trött!

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Mikey

Har du fått mitt mejl ang. min birthday dinner? =) Btw, jag köpte julvört igår, haha:P Puss

2007-12-19 @ 22:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0