* Mår bläääää

mår fortfarande förjävligt!
gick och la mig vid 3 kunde absolut inte somna och låg där i 3 timmar.
sen gick jag upp för jag var ashungrig och jag kände mej yr!
så jag gick ner till köket och började laga scones!!!
De är i ugnen och göttar till sej nu, ska bli mumma!
Får se om jag får ner dom bara för jag mår fortfarande väldigt illa och är yr och kroppen skakar men vi får se.. jag kanske bara är hungrig, kom på att jag inte ätit sen igår vid 14-tiden så!

image254


ska försöka gå och sova en stund sen varje fall, jobbar ju inatt och då måste jag ha fått sömn ffs!!
usch jag blir stressad av mej själv!

lyssnar på Rix morronZoo nu, de kör direkt från Gran Canaria de lyckostarna!
om man ändå kunde vara där nu, eller som Elli i USA!
(och Elli btw.. killen jag menar är ju han jag alltid menar, som du frågar varje gång vem det är =P
du vet vem det är när du ser han, det garanterar jag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0