* mhmm

har inget och säga direkt.
tycker att det är tråkigt att skriva blogg just nu, har ingen insperation at all!


är hemma på landet just nu.. slutade jobba kl 11 så jag bestämde mej för att åka hem
och gosa med mina katter!
Och så gjorde jag en väldigt dum sak, jag somnade i sängen när jag låg och tittade på tv.
Sov mellan 14-18 vilket inte var smart då jag måste typ gå och lägga mej igen vid 20!

Jo jag har ju det där schemat då jag börjar jobba kl 05..
det är förjävligt,har varit på tjurigt, grinigt och förjävligt humör idag hela dagen!
Allt på jobbet gick skit i princip, och ingenting fungerade.. sen jobbade jag men nån seg jävel som
inte gjorde ett skit, jag fick till och med springa över på hennes sida och göra hennes grejer!
Sen kom Sayad över och hjälpte mej en stund, och han blev rasande på den där andra tjejen som inte gjorde ett skit. och sa om det var han som jobbade med henne skulle han gå hem! haha
Jag gick mest och muttrade för mej själv usch!



Ska varje fall ta och packa ihop mej lite nu så jag hinner med sista bussen in till stan igen..
och det blir väl att jag går o sover direkt!
Fan jag vill inte gå upp så tidigt igen, o jag vet att det kommer gå lika illa på jobbet imorron igen tack vara det där förbannade JulVört brödet!
VEM fan äter julvört? så jävla äckligt och ändå går det nu dygnet runt på Skoga! Fy farao!!!

Som sagt har inget att säga förutom att jag är sur och trött och jag hatar allt just nu!
Och att det kommer vara så här hela veckan gör mej inte gladare, fy faan! :S



Hej då på er!
/Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0