* nattbloggning igen

I am forever ruined!

Jag kan verkligen inte sova om nätterna längre, det är nu jag är pigg och allert!
men alla andra ligger och sover för klockan är damn 03 på natten!
Så jag har ingen och prata med... och pricken över i:et är att imorron/idag ska jag jobba dag!
Ska jobba mellan 14-22.
Sist jag gjorde det höll jag på bokstavligen på att somna 2 ggr under arbetsdagen!!!

Och nu ska jag jobba dag och jag hade tänkt mej att gå och lägga mej i tid.. hahaHA my ass heller!
Jag sov ju fram tills kl 16 på eftermiddagen sen somnade jag i soffan runt 21 tiden så fan att jag kan somna nu heller!
Men jag måste sova för guds skull annars kommer jag never klara arbetsdagen sen!
känner att jag skulle behöva vara ledig i typ 1 vecka för att bara sova och ta igen mej och kanske hinna se dagsljus för en gångs skull!
Visserligen tycker jag om att jobba natt men just nu känner jag att det är jobbigt!
aja imorron är det varje fall söndag och då är lönen dubbelt upp så jag ska väl inte klaga!
Men fan va trött jag kommer att vara!

herregud vad mycket svärord det blev, inte meningen men jag är lite frustrerad!



Jo just det, alla ni som smsar!
Förlåt att jag inte svarar men jag har inga pengar just nu för det där jäkla saldotaket på
comviqkompis är låst och jag vete sjutton inte när jag får betala skiten för jag har inte fått nån räkning än. hoppas snart så jag kan börja höra av mej igen!
Men ni kan ju alltid ringa annars!

xoxo Sandy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0