* Party hos mej!

Ikväll blir det förfest hos mej.
Kommer bli kul tror jag, fast det känn lite dumt för jag har ju inga grejer liksom haha!
Men jag ska ha en riktig inflyttningsfest såsmåning om när allt kommit på plats, ikväll är det just a place to be..

Fick en mail på facebook från en aupair kompis till mej, Samantha.
Hon åkte hem till SA i juli, och nu är hon i London och jobbar och ska kanske ta en tur till Sverige så småning om, hon ville ha mitt nummer så hon kunde ringa så vi kan ses när hon kommer!
Gud så kul det ska bli, visst jag o Samantha var inte super nära men det är jättekul ändå!
Vi träffades på en scrapbooking class för frösta gången i februari i lilla lilla Stroudsburg PA i USA.. hon är från South Africa o jag från Sverige och nu ska vi ses här snart! haha kul och resa vill jag med göra!
Känner mej lite elak när jag säger detta, men jag önskar att det var Helen eller Kiara som kom! Saknar dom tjejerna nu!


Nej nu måste jag skynda mej, ska åka in till stan nu och bo där hela veckan så jag måste packa och äta upp maten!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0