* Potatismos & Sojabullar!

Yes det blir dagens middag!
Hatar att laga mat, jag tycker det är så himla tråkigt, men så ringde Linnéa nyss och vi prata
om att vi gillar mat med massa sås till haha, då blev jag hungrig och ville ha potatismos och sojabullar!
Men grejen är att jag inte kan koka potatis, eller klart jag kan men oftast blir det potatissoppa utav det hela för jag kokar sönder dom! haha så jag måste rådfråga mamma varje gång.. ja jag är 20 år!!!
Nödvändigt vetande va?'=P



haha min katt är allt för söt alltså!!
Han går och klagar på att han är hungrig, går o jamar och stryker sej och vill att man ska tycka sååå synd om honom!
Men grejen är att Fritz inte är den minsta och magraste katten direkt, tvärtom han är en stor norsk skogskatt som väger kanske 8 kilo. Han brukar äta upp sig till en stor boll om vintrarna men tappar sen dom kilona på våren igen!
Men varje fall.. han går o klagar om att han vill ha mat och jag talar om för honom att hårdkulorna funkar lika bra som mat, inte alltid burkmaten!
Men nej han sitter troget vid kylskåpet och är redo att springa in där varje gång vi öppnar det!
Då tog jag upp matkulorna i handen.. jo sörrni, då går det bra och äta!
Han ska alltså äta ur min hand..
Tror att det har nått att göra med att vi födde upp honom med nappflaska då hans mamma inte ville ha honom då han föddes, haha han är allt bra söt min Fritzgris =D

                                   image246

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0