Underbara dröm <3

jag hade en sån underbar dröm inatt (imorse)
Jag kommer ihåg precis allt men jag tänker icke ge med mej av vad den innehöll.
Bara att den var så härlig och jag kände mej så glad...
Jag vet att jag sagt det här förut, men tänk att man kan drömma om människor som man aldrig har träffat eller till och med aldrig sett förut!
Hur man kan höra någons röst som man aldrig hört förut och få det till en hel person som bara finns =)
I början av drömmen var det hemskt och jobbigt och jag grät och grät, men han kom där (ja det var en dröm om en kille haha) som en räddare i nöden och drog upp mej ur det där kalla hemska vattnet och allt sen var så härligt och underbart!
Åh mistery man come back to me please!




Lite som den här sången var det faktiskt.. åh jag vill bara somna om och drömma den där drömmen förevigt!
Shit, min drömmars man vart är duuuuu? =P
Guud så fjantig jag låter haha men så kan det vara ibland... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0