* Uppdatering av helgen!

har ju inte skrivit nått här på rätt länge nu.
Men nu ska jag väl försöka mej på nån kort resumé över vad jag gjort de senaste dagarna!



I lördags var det dags för en sväng till Uppsala.
Så jag, mamma, pappa, min moster och kusin Emelie klämde in oss i bilen och åkte upp.
Jag och Emelie blev rastlösa som småungar efter ett tag och började kittla och fjanta med varandra, det slutade att vi slog våra kloka huvuden ihop återigen! Vi klarade oss bra fast Emelie fick dock en mild hjärnskakning ;P
Väl där gick vi upp till Moster Annette för att låna toalett och sånna bestyr.
Sen gick vi.. alltså, jag, mamma, pappa, moster, moster, kusin Amanda och kusin Emelie ner på stan för att möta upp yttligare en moster!
Haha vi gick och kolla lite på stan sen gick vi och åt på nån grekisk resturang, mycket gott och jag var proppat till max!

Efter det gick jag och Emelie för att utforska affärerna..
jag hittade en jättefin kofta på NewYorker för bara 99:-

Vi var även väldigt jästa efter middagen och då var vi alltså väldigt flummiga, vilket är mitt och emelies vanliga tillstånd, vi kände att vi gnällde lite väl mycket jämför med Uppsalaborna så vi drog på lite extra med det och till slut snacka vi Örebrodialekt till tusen och folk börja kolla haha!
Sen gick vi tillbaka hem till moster Annette där vi även träffa Elin kusin nr 3!
Vi satte oss för att fika (kaffe och tårta och godis) i den släkten behöver man varje fall inte vara rädd för att ta en bit tårta och skämmas för att ta en bit till, och en till.. och en till :P
Sen kom även Kusin nr 4 förbi också storkusin Mattias!
Vi är ju trotts allt den stora tjocka släkten hehe =D
På kvällen blev det lite massage och TV tittande för min och Emelies del, sen var det bara att sätta sej i bilen och fara hemåt igen.
Jag somnade direkt! Kan också kallas sugercoma!




Sådär, det var en liten sumering utav min forna helg!
God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0