Back In SWE

Ja, Nu ar jag tillbaka i Sveige.
Efter 5 låånga månader som au pair i USA så bestämde jag mej för att sluta.
Det är inget kul jobb, kanske om man hamnar på ett roligt ställe och en verkligen underbar familj. Och det är näst intill omöjligt! men men, nu är jag back in town. Etown kanske inget att ropa hej över, men det är faktiskt bättre än Stroudsburg!
Här har jag ju ändå mina vänner och min familj. Och det är nått jag verkligen lärt mej. Att jag mår bäst där dom finns, dom gör mig till en bättre människa och jag saknat er så himla mycket!

Nu ser jag framimot denna sommar! Sommaren 2007 kommer bli grymt kul, eller vad säger ni tjejer?
På torsdag börjar jag jobba igen, vilket kommer kännas så där, känner mej fortfarande lite jet-laged och trött. men jag behöver verkligen pengar, så vad gör man inte?

jaja, hörs snart!
xoxo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0