* Äpple & Kanel thé!

Sitter här med min andra stora kopp med äpple&kanel thé från Kahls!
Har massa honung i också för jag är fortfarande inte helt frisk, nästan tvärtom blir bara värre och värre.
Tror det är kombinationen av för lite sömn, kallt ute och knäpp dygnsrythm!
För jag känner att jag har feber också.. YES liksom!

Idag efter endast 5 timmars sömn åkte jag in till stan för att skriva på kontraktet för min lägenhet.
Och sen åkte jag upp till det andra Pagoden kontoret för att välja tapeter till min hall.
Det fanns jättemånga fina tapeter att välja mellan ujuj, fick nästan beslutsångest. Men valde till slut en
grå/silver färgad med nått mönster i.
Frågade om dom kunde göra mitt vardagsrum när dom ändå höll på om jag betalade dom lite mer, men de var tydligen ont om målare just nu, alla vill tydligen göra om sina lägenheter nu i höst. Så bajs nu måste jag göra det själv!
Får flytta in nästa fredg alltså den 16/11 och då ska jag också betala min första hyra som bara ligger på halva beloppet iom att jag flyttar in i mitten av månaden.
Men sen nästan direkt ska jag betala den första riktiga hyran i förskott så jag kommer vara väldigt fattig ett tag nu!

Men som sagt om det finns volontärer som vill hjälpa till att måla/ tapetsera mitt vardagsrum så är det välkommet!
För jag vill göra det nästan på en gång!

xoxo Sandy


Kommentarer
Postat av: sofia

Ahhh sandra.. har du fatt din lagenhet nu?:) Gud va kul. nar kan jag flytta in?:) vi ses ju ratt snart. puss

2007-11-08 @ 17:37:27
URL: http://sofiaiusa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0