* Busy weekend

hahaHA till mej själv.
Gick och la mej någelunda tidigt igår kväll iom att jag ska jobba dag nu (som jag inte gjort på 5 veckor).
Somna vid 1:00 sen vakna jag igen vid 3.30 och kunde icke somna om.
Så jag låg och försökte somna tills 5 sen gav jag upp och kolla på TV istället.
Nu är jag uppe, för orka ligga och glo på tråkig morgonTV tills 7.45.. NOOO!! Igår gick jag ju för fasen och la mej för "natten" så här dax och sov tills 16.00!

Varje fall..
den här helgen har jag ganska mycket att göra,
Idag jobbar jag 10-19 så hela dagen är alltså adjökens där, fast på kvällen kommer Mikaela till min tomma lägenhet för att kolla på Idol.
Imorron Lördag ska jag försöka pallra mej ner på stan på dagen för att köpa typ gardiner och lite sånna grejer
ska försöka hinna träffa Elin då också för hon är hemma den här helgen.
På Söndag jobbar jag 13-20 så hela dagen är bye bye där med.
Och på Monday så ska jag till Emelie i STHLM och sen gå och se Chris Daughtry och hans band på Klubben Yeaahyy :D dom vann ju 3 stora awards på American Music Awards i söndags.. Grattis till er!
Sen sover jag hos henne then I'm Going Home to the place that I belong... 
och jobba eller vad nu som står på schemat!

Håller på och lagar matlåda nu so I gotta go now. Det blir makisar och quornfärsås med Tacosmak :D

jaja ni kan alltid nå mej på mobilen om ni vill nått eller om ni bara känner er pratsugna!
Puss på er!

image235



Kommentarer
Postat av: sofia

Ahh du kommer ha sa kul pa daughtry! han var hur bra som hellst...:) puss

2007-11-23 @ 20:09:07
URL: http://sofiaiusa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0