* Chris Daughtry

Ska snart börja fixa mej för jag åker hemifrån kl 15 och tar 16.04 tåget till Sthlm!
Sen ska jag och Emelie gå nånstans och äta sen försöka ta oss till Fryshuset.
Haha och vi virrskallar lär ju aldrig hitta dit så det är bra att vi har tid på oss :P
Fast jag kollade på en karta och det verkar inte vara så svårt att hitta tycker jag.. men som sagt
man vet aldrig när vi två slår våra kloka (?) skallar ihop :P haha

Kl 19.30 börjar konserten varje fall!
Det ska bli så kul, jag har typ gillat Chris sen han var med i American Idol 2006 jag är en riktig nörd när det
gäller American Idol (svenska not so much)!
Förra veckan vann han och hans band 3 AMA's och de ligger typ etta på alla musik och album listor i USA :D
Så ni förstår det ska bli riktigt kul!
Och jag vet att Sofia var på hans konsert och hon sa att de var asbra!
Undra om det är nått förband? Hmm

jaja nu måste jag gå upp och fixa till mej..
See ya!
 
                                image238         Chris            
                               image239 Daughtry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0