* Daughtry var grym!

Ok ska berätta lite om gårdagen då.
Kom upp till Sthlm vid 17-tiden och väntade på att Emelie skulle komma in med pendeln till
stationen.
Vi gick och hämta ut biljetterna och köpte ett dagpass till mej så jag kunde ta mej runt relativt smärtfritt.
Första tjejen vi fråga var på Pressbyrån

Emelie: Hejsan! jag undrar om ni har en sån där remsa till t-banan etc.
Jag: Eller ett dagskort som räcker typ 24 timmar.
Kassörskan: Det heter Dagspass för det första annars heter det Remsa för 160kr. och jag har bara Remsor här!!!
Och ni får gå till det andra Pressbyrån för det där Dagspasset för det har inte jag här!!!
(snäste hon till som om det var den självklaraste saken i världen
Jävla brud säger jag bara, så där lockar man Icke till sej kunder, hade fanimej lust och ringa hennes chef där och då men jag lät bli, fan jävla otrevkiga Stockholmare!

Sen gick vi och åt och tog en kaffe på CoffeeHouse och sen drog vi direkt mot Fryshuset.
Jag hade aldrig varit där men jag hade kollat en dålig karta på eniro innan, ochGuud så duktig jag är för vi hitta i princip på en gång,
Vi stod i kö i typ 45 min och höll på att frysa arslet av oss, när vi kom var det inte så jättelång kö. Men alla bestämde sej visst för att komma precis samtidigt för sen direkt efter det blev kön asalåååång!

De börjar släppa in vid 19.30 och vi får stå där tills 20.45 då startar konserten som var helt sjuuukt bra!
Tyckte jag att han var bra innan tycker jag att han är rena guden nu, fy farao vad bra röst han har man smälter ju!
Och både jag och Emelie konstanterade att vi gärna skulle vilja ha en til utav hans armar =) inte mycket fläsk på dom inte utan stora härliga muckler :P
Vi hoppa och sjöng och ja allt! Fan det var så himla kul, borde gå på konserter oftare för det är ju bajsroligt!

Jaa just det, när vi gick från Gullmanplan till Fryshuset såg vi att Idol bilen stod där också, så vi fatta direkt att de svenska Idoldeltagarna skulle vara där, och vi hade så rätt. De stod på VIP hyllan och glodde... usch ville nästan buua åt Andreas men jag lät bli.

Efter ca 70 minuter var spelningen slut och vi åkte hem till Emelie i Huddinge.
Men usch jag kommer leva på det här länge för det var så kul!!



Kommentarer
Postat av: Mikey

Du skulle ha köpt en remsa för 95:- på Pressbyrån, alltid billigare där. Tror att det är upp till 19, men dte skiter jag i, åker alltid på det när jag är i sthlm:P Kul att höra att det var grymt! =)

2007-11-28 @ 09:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0