* Förslag om tapeter i min hall?

Magnus från Pagoden ringde nyss
och han berätta att som ska tapetsera min hall innan jag flyttar in.
Så imorron efter att jag varit på kontoret på stan och skrivit på kontrakt ska jag
till det andra kontoret i Råbergstorp och bestämma tapeter till hallen! :D
Fy så kul det ska bli, men jag vet inte riktigt hur jag vill ha där?
Jag tror jag vill ha den lite ljus, för det är så mörkt i den delen av lägenheten.
Tapeterna just nu är knallgula!
I och med att det är själva fastighetsskötaren som ska göra det lär det inte finnas jättemycket olika att välja
mellan, hmm besluts ångest!

Är det nån som har nått förslag?


Kommentarer
Postat av: Sara

Ta någon ljus tapet! Kanske inte "snö" vit, men ljusbeige eller typ antik vit. Då kan du möblera med precis vad du vill!

2007-11-06 @ 20:28:17
Postat av: Mikaela

Jag skulle ta en naturfärg, som creme vitt. Det är lätt att inreda till! =)

2007-11-07 @ 10:14:20
URL: http://micha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0