* hur mycket liv har jag?

ja just den kommentaren fick jag av nån viss cmj.blogg.se
om man sitter och skriver en massa blogg inlägg hela tiden och om man är i de
mest aktiva listan har man tydligen inget liv.
Jo detta är sant... för just denna cmj.blogg.se har gjort en graf över det hela! :P

Jag tyckte det var lite roligt faktiskt!
Fast jag ska nog inte oroa mej, jag är inte ens i närheten av att hamna i de mest aktiva, vilket kvittar för mig
för jag skriver blogg för det är skönt att skriva av sej nånstans och så slipper man ju berätta samma historie för alla kompisar. nu kan man bara säga... "läs min blogg"
fast guuud så otrevligt och osocialt, han har nog rätt endå den där cmj.blogg.se för man blir väldigt lat då man har blogg och man går liksom runt och tänker om dagarna "det där ska jag skriva i min blogg" .

hmm ja jag fick en liten tanke ställare där, så tack cmj.blogg.se du gjorde min dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0