* I don't need a man..

O jag lär inte få nån heller så länge jag ser ut så här haha.. :P

usch hade tråkigt förut så jag gick omkring och fotade mej själv ;P
men grejen är jag kan verkligen inte bli bra på foton, jag fastnar verkligen inte.
ibland tycker jag att det känns skitbra innan jag tar kortet och sen när jag ser det på
kameran blir det jättefult! Hmm himla musterium det där!
Men nu ska jag alltså visa lite bilder på mej när jag ser ful ut :D

(får skylla på att jag är sjuk)


    
bebisen är lite som sin mamma, blir inte lika snygg och fin som hon är i verkligheten ;P

xoxo Sandy




Kommentarer
Postat av: Annie

Du är så snygg så! Vad fina kläder du köpt också! Hoodien vill jag med ha!! Vi ses väl på fredag? Puss

2007-11-06 @ 16:38:27
URL: http://Annie87.blogg.se
Postat av: Sara

Vad snackar du för strunt?? Första och andra bilden blev ju supersnygga! :D De andra korten var ju också fina...men där gömde du dig ju! :P

2007-11-06 @ 20:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0