* Jag fick lägenheten :D

Yes den är min!
Fast jag vet inte om det är så mycket att skryta om egentligen,
Jag känner mej glad, men ändå känns det som om jag tog den bara för att jag måste.
Det är en 1a på 41kvm 3tr upp. Det är väldigt billig hyra så va fan..
Allra helst hade jag velat ha haft en 2a och helst inte i Fröslunda haha,  men nu blev det en 1a i just Fröslunda!
Men men jag är ändå glad, jag kan ju fixa så mycket jag vill med den så den blir nog fin till slut!
Ska tapetsera om vardagsrummet/sovrummet för nu var det knallgult, samma med hallen!
Dom skulle måla om köket för dom tapeterna var lite slitna.
Det var tydligen också mycket studenter och ungdomar i övrigt som bor där så det kan nog bli kul, hoppas jag har nån kul granne som jag kan umgås med!
Den står redan tom så jag kan flytta i när som helst i princip. Ska gå ner och fixa med
papper och kontrakt och sånna grejer på Onsdag tänkte jag mej.
Men jag flyttar nog inte in förens i mitten av månaden, så behöver jag bara betala halva hyran :D

xoxo en happy sandy!

Kommentarer
Postat av: Elli

Nr1; Guu va fin pressbild. Mums.
Nr2; Fröslunda är väll helt ok, men bo inte där utan en cykel eller en konstant följeslagare!
Nr3; Jag öppnar ditt kuvert ikväll och skriver ner tiderna och skriver de till dig imorn sen ok?
Nr4; Är nyfiken på "Greek" nu.
Nr5; Krya på dig.

XOXPoo

2007-11-05 @ 19:39:15
Postat av: Mikaela

Fan vad kul! Grattis!!!

2007-11-06 @ 09:49:51
URL: http://micha.blogg.se
Postat av: Danny Boy

GRATTIS :)
me happy for you=)

2007-11-06 @ 10:49:31
URL: http://elizabethgeorge.blogspot.com
Postat av: IDA

Grattis gumman!!! Fan va kul för dig o få något eget :) Ja letar oxå lägenhet dock inte så lätt i nyköping för de finns inga :´(

Saknar dig baby!!!

2007-11-06 @ 13:06:42
Postat av: Sara

Grattis!! Vad roligt för dig! :D
Kram!

2007-11-06 @ 20:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0