* Lugn helg

Mmm det har varit en riktigt skön helg än så länge.
Igår efter lägenhetsvisningen gick jag på stan en stund, köpte en tröja från H&M
och sen lite senare kom Lina och vi åt på Subways (fast USA's subway är waay better).
Efter käket gick vi till Ica och köpte lie supplies till kvällen, nämligen chips, dipp och dricka och godis :D
Vi fick skjuts till Linnéa utav Ellipelli (thanks).
När vi kom till Linnéa visde hon oss sitt nya lilla husdjur, en kanin :D
Såå söt det var en liten lejonhuvad kanin med massa päls och hon såg ut som en grå liten boll.
Det blev heta debatter över namn på den henne och jag tror att Linnéa bestämde sej för att hon ska heta Myra/Myran haha, för då kan hon köpa en till sen som heter Bävern hahaha (intärnt or what ;p)

Vi tittade på Disturbia, en rätt tråkig och seg skräckis eller vad dte nu är. Såg den på bio i Usa första gången i mars och tyckte ungefär likadant då!
Men alla var nog lite okoncentrerade på filmen, för Anna var ruskigt raslös och gjorde allt för att få oss att bli rastlösa också hehe :P

Sen hamna vi nog i en sugerrush av nått slag för våran tjejkväll blev inte lika tjejig längre haha.. ska inte gå in på det men kul var det!
kl. 00.30 gick min buss hem och det var slut för kvällen!
En trevlig kväll utan alcohol, mycket skönt tycker jag som känner mej halvdöd!
Somnade runt 3 tiden och vakna sen vid 16.tiden på eftermiddagen!!!

Idag har jag bara legat och kollat på Vänner, körde igenom 2 skivor sen kom ma och pa hem och de skulle se på Svensson Svensson!
Elli ringde nyss också, hon ska jobba ikväll och var lite rädd för det var tydligen helt tomt på bygget.. men hon kolla på det uppsatta schemat och produktionen skulle tydligen dra igång kl 22 idag haha, skönt att det ordnade sej!

jaja ska kolla på Grey's nu

image189

xoxo Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0