* Redan kväll

Är fortfarande sjuk, men ikväll ska jag varje fall pallra mej tillbaka till jobbet.
Får se hur det går den här gången.
Nu har jag varit vaken i 26h i sträck.. eller nu ljög jag, jag somna i ca 45 min mellan 13-14!
Helt sjuk ju varför kan jag inte sova? Jag är ju så himla trött men ändå tillåter inte min hjärna att slappna av för en liten stund.
Har förmycket i huvet just nu, blir snart tokig.
På fredag får jag nyklarna till lägenheten varje fall..
ska typ köpa färg direkt så jag kan måla vardags/sovrummet på engång!
Kommer typ bara släpa upp en madrass o liten sånt innan jag drar in möbler och så!

Har min gosegris i knät just nu, men min lille Fritz är inte den lilla katten liksom, han är norskskogskatt och är väldigt stor och rund haha men han är go min Fritzgris. Har huvet på min arm så det går inte så bra att skriva, och så kurrar han som en himla helikopter också!
Åh vad jag älskar mina djur och det är dom jag kommer sakna mest när jag flyttar sen!
Fast dom finns ju kvar här hemma och jag kan ju komma tillbaka när som helst och hälsa på dom!

usch nu orkar jag inte skriva mer!
Fy farao vilket värdelöst inlägg det här blev.. fan är inte pigg på att jobba, men man måste ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0