* Saknar mina vänner

Vet inte vad jag ska skriva idag.
Det enda jag gör är att jobba och sova, sova och jobba och fixa med lägenheten.
Känns som om jag inte träffat mina kompisar på jättelänge och jag saknar er!

men med lägenheten har jag kommit på att jag tänker nog skita i att fixa vardagsrummet, det får vara gult och så köper jag bara typ svarta detaljer som svart soffa, svarta gardiner, bokhyllor etc etc. För jag känner att jag kanske inte kommer vara så jäkla långvarig där och då är det dumt att fixa med värsta fondvägg och bla bla.. Så det får vara bra for now..

Sofia din kommentar satte sej verkligen, jag saknar dej också så himla mycket nu och vill
att du kommer hem!
Men komihåg vill du stanna ett tag till gör det, gör vad du vill och inte vad vi här hemma vill :P
Du kan få bo hos mej :D det är litet men whata heck  ♥

Och så är jag lite ledsen för att daniel ska jobba på fredag, för jag, daniel och mikaela skulle ha
myskväll hemma hos mej men som sagt nu ska han jobba så vi får se om det blir nån myskväll!

På Lördag hoppas jag på att få träffa min honey Annie kanske kan göra nått som får henne att bli distraherad från allt bajs som hänt nu!

oh well nu ska jag titta på Veronica Mars..
Puss

Kommentarer
Postat av: Mikey

Vi kan träffas ändå om du vill.. :)

2007-11-21 @ 18:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0