* Sjuker

Idag har jag känt/känner jag mig så här!
Bilden är nästan slående lik, hehe :P
Har till och med sjukanmält mej från jobbet inatt vilket jag har lite ångest över
men känner att jag inte skulle klara en natt i ugnen idag.

Men imorron ska jag rycka upp mig och ta mig till jobbet.
Och så ska jag ju kolla på en lägenhet också, snälla Elli ska hänga med
ville inte gå själv. Man vet ju aldrig vad som kan hända.
image209

Nu ska jag kolla på nån bra film tror jag!



O btw fick en anonym kommentar idag.
Det är hur kul som helst att få kommentarer men hörrni, ni behöver inte vara blyga för mig.
Jag vill veta vilka ni är som läser min blogg så Kommentera Mera =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0