* Tjena Hello

Igår var jag på IKEA och köpte lite saker till lägenheten.
Det blev en stor svart Billy bokhylla och en Benno dvd & cd hylla som man kan skruva ihop med den Billy, Benno är jättefin, han är svart med massa vita blommor på sej :D
Och så blev det nya gardiner och tillbehör, en skiiiitfin stoooor tavla som föreställer ett Svartvit Time Square men the cabs are bright yellow så snyggt!
Galgar, speglar, stekpannor, glas och sist med absolut inte minst så köpte jag en ny säng :D
Det blev en 140 säng! Så den tar typ upp halva lägenheten men Wtf det är det värt. Det är en svart sängstomme snygg är den också och en sultan madrass!
Kommer sova som en princessa i den :D
Ska köpa en soffa sen också (om den får plats) och sen typ tvbord, tvbänk o sånt också, vi hann inte med det den här gången.
Sen ska jag köpa mer dekorations grejer, hann inte med det heller!

Har jobbar natt den här veckan med, och samma på lör-sön...
tycker det är mycket skönare att jobba natt än dag, det är roligare folk, det är liksom mer soft, och att veta att vi går hem för att sova när folk kommer och börjar jobba 06.00 och byter av oss, det innebär att dom måste ha gått upp vid 05.00!
Skulle fan aldrig palla att gå upp så tidigt, då går jag hellre till jobbet när alla går och sover för natten istället, och så tar det ju typ max 7 min att gå till jobbet också!

Idag kommer Emelie hem till landet, så jag tror att vi ska kolla på Idol och mysa ikväll.
Måste ju se om vi blev med när Idol teamet filmade kön till Daughtry koncerten, plus att de filmade under koncerten, men det var ju mest på Idolmänniskorna, Andreas, Marie och Amanda  men vi stod precis nedanför dom på golvet så vi kanske blev med who knows!

Är i stan under hela helgen sen så ni får gärna slå en pling så kan vi hitta på något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0