* uppdatering om lägenheten

Var ju och hämtade nyklarna till lägenheten idag!
Möttes av nån sur kärring vid reseptionen och hon gav mej mina nyklar, jag och mamma gick dit för att kolla lite.
Och jag vet inte, just nu känner jag att allt kommer gå så jävla långsamt.
Och så är jag sur på Pagoden som inte kunde hjälpa mej mera..
för jag kommer in och ser att tapeten jag valde ut inte alls var lika fin på väggen som på pappret, men skit samma,

Första gången jag såg badrummet fanns det inga lampor så jag såg ju inget där knappt, och nu när jag kolla blev
jag sur på Pagoden att dom inte kunde ha fixat väggen för det hade lossnat stora bitar av färgen, skit fult!
Det var fan så på många ställen över hela badrummet! Fy fasen och dom vill typ inte måla om men jag ska ringa igen annars får jag väl göra det själv som med allt annat
Vardagsrummet ser också fult ut, tapeterna är gula till och börja med, och det finna ställen som tapeten är bortriven på, och så ser man exakt där de som bodde där innan har haft sängen, för där är det helt nött och skavt!
Liksom det känns inte så kul att ha det så tycker jag, men de säger "att det är i gott skick".. my ass att det är! Gud så sur jag blir!

Köket tycker jag faktiskt om, det känns lite lagom sådär och det är nymålat och fint, det känns lite gammeldags (som resten av huset) men det är gulligt så där kommer jag nog hänga mycket, hehe!
Jag hittade ett köksbord med 6 tillhöriga stolar för 1400kr i en second hand butik i Fröslunda också, i gott skick må jag säga så om det finns kvar om ett par dagar kommer jag nog slå till på det.
Fast bara för det lär väl varenda kotte i Eskilstuna att springa dit och försöka köpa det nu, fast å andra sidan läser inte hela Etown min blogg så vilken tur jag har, men man vet ju aldrig vad för sneekers det finns där ute :P

Och så den lilla "skrubben" ska jag nog göra och måla om till ett make-up och tvättkorgs rum:P har lite planer över hur jag vill att det ska se ut, kan nog bli rätt coolt, ska ringa Pagoden och fråga om jag får göra det först!


Annie gumman, jag tänker på er och din familj!
Vet att det är jobbigt nu fy farao, döden är väldigt orättvis ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0