and I'm off

nu åker jag in till jobbet..
usch börjar bli lite trött på att jobba natt nu, det är så tråkigt att liksom pallra sig iväg så här på kvällen när alla andra börjar sätta sig för att mysa framför tvn eller whatever, medans jag ska traska iväg i mörkret upp till bussen som ska ta mig till jobbet.
Har suttit nu de sensate 3 timmarna och bara väntat typ, känns lite tråkigt.. man kan liksom inte slappna av så bra.
Sitter och borstar mina gaddar just nu, vill ja känna mig fräsch då jag ska jobba, man vet ju aldrig vem som är där eller vad som kommer o hända;P


Men ni ska veta det ni där borta i Göteborg, Uppsala, Gotland, örebro och alla andra ställen som vi levererar till
att det finns dom som sliter, svär, stressar  och har sår och blåmärken överallt för att ni ska få erat förbannade bröd tills imorron!


image187



jaja Off I go...
Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0