Bara för att jag har så jä*la tråkigt!

fy fan för alla dessa listor, fast de är bra o göra när man har tråkigt I guess!


Om du kunde bygga ett hus var som helst, var skulle det bli?

I L.A

Vilket är ditt favoritplagg?
Mina pjamasbrallor är mysiga

Bästa fysiska detalj hos det motsatta könet?

händer och underarmar & smilet!

Vilken är den senaste CD'n du köpte?
Oj, det var nog Good Charlotte's Good morning revival i mars!

Var är du helst?
I L.A eller i min säng och myser och ser nått bra på TV och har min katt i min famn

Var är du minst gärna?
just nu är det att gå o fixa sig och gå till jobbet.. inte så sugen på det idag måste jag säga

Var blir du helst masserad?
axlarna och "filéerna" (som jag kallar det) ryggen

Vilket är viktigast: stark i sinnet eller stark i kroppen?

stark i sinnet

Hur dags vaknar du på morgonen?
oj I o med att jag jobbar på nätterna och går o lägger mig vid 7 på morgonen
så vaknar jag sen runt 16-tiden! annars kanske runt 11

Vilken köksmaskin tycker du bäst om?
vattenkokarn

Vad gör dig riktigt arg?
djurplågeri av alla dess slag!!!

Om du kunde spela något instrument, vilket skulle det vara?

oj ja vad skulle det vara? spelade piano ett tag men var inte så bra på det.
men jag skulle vilja vara riktigt duktig på gitarr

Favoritfärg?
Rosa och Lila!

Vad har du under sängen?
skokartonger med foton och tidningar

Tror du på ett liv efter döden?
jag vill tro på det varje fall

Favoritbarnbok?
Nasses äventyr och mkt mkt mer, mamma läste massa böcker för oss!

Vilken årstid föredrar du?
Sommar!!!

Vilken hushållssyssla tycker du är tråkigast?
damma usch så trist det är!

Om du kunde få en superkraft, vilken skulle det då vara? 
flyga, vill kunna flyga och sväva omkring!
 
Om du har en tatuering, vad föreställer den?
har ingen.. än

Kan du jonglera?
ja med 2 st. och sen med 3 om jag riktigt koncentrerar mig!

En person ur ditt förflutna som du önskar att du kunde gå tillbaka och tala med?
Mormor.. har aldrig träffat henne men mamma har sagt att vi skulle trivas bra ihop.

Vilken är din favoritdag?
Fredagar!

Vad finns i bagageutrymmet i din bil?
jag har ingen bil...



fan va värdelös lista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0