* Grey's & Gossip girl

Nu har jag kollat på de senaste av Grey's Anatomy season 4!
Åh det är ju så himla bra, och man känner sig så känslosam när man ser det, man blir så berörd!
Men en sak ska jag berätta för er, ni som inte har sett säsong 4 än så kan jag varna er.. ÄT inte samtidigt som ni ser på det!
För i dne här säsongen har dom varit väldigt duktiga med att visa på skärmar och intima saker.
Höll på och spy nyss då jag satt och åt paj och så kommer det en scen där en kille håller på och sågar av sig sin fot med flit! Man får se när foten hänger. Och sen när dom ska amputera foten i kirurgen senare får man höra och se när dom knäcker av foten! EEUUHW!

image185



Sen såg jag även det senaste avsnittet av Gossip Girl.
Det är också en himla bra serie, men så är den ju regisserad av Josh Schwartz också, och han har ju bevisat att han kan göra hitshows.. like O.C
Jag gillar också att serien utspelas i NYC.
Älskar the City och det är faktiskt lite skönt att man kommer bort från the west coast ett tag!


image186


Kommentarer
Postat av: Beathe

vart kollar du på avsnitten?
vilken sida?

2007-10-30 @ 22:13:10
URL: http://beatheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0