♥ Backstreets Back

Så här är det!
Jag blev blixtförälskad i detta band när jag var 8a år!
jag kommer ihåg första gången när jag såg dom på TV och jag bestämde mig direkt och sa till
mamma. Det här är mina nya idoler! Och så blev det! Jag dyrkade dessa killar och deras musik väldigt länge!
Gick på konserter, tapetserade mina väggar+tak med plancher och posters med
dom på!
Jag har alla albums+ väldigt många singlar!
Men sen försvann dom ett tag, sen 2005 kom dom tillbaka gjorde ett sista album (trodde jag)

                                               image159

Nu är dom tillbaka!
Jag kanske inte kommer bli det här mega fanset jag var för 10 år sen.
Jag är inte nån boyband fantast längre  och smörballader är inte
heller riktigt min grej längre!
Men en sak kommer jag alltid att vara, det är ett BSB fan och kommer absolut
köpa deras album som släpps den Oktober 30th!
Lite synd att Kevin hoppas av bara, det är ju inte påriktigt utan honom!
Men jag är stolt över killarna att de klarat allt skit de varit med om!



                                  image158

Good Luck boys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0