♥ Bloggtorka

Inatt (eller imorse) hade jag väldigt skumma drömmar.
Tänker inte gå in på dom nu, men de var konstiga.
Jag undrar, vart kommer alla drömmar ifrån? Hur kan man ens komma på sånt?
Vad betyder de, betyder de nått?
Och hur kan man drömma om människor man aldrig någonsin har träffat eller sett?
Usch jag blir helt galen utav det här för det är rätt intressant.

Sista natten inatt för denna vecka då =) eller ska ju gå på igen söndag kväll men endå:P
Är så himla trött, var hemma vid 07 gick bums i säng och sen vakna jag 16.30
HALLÅ liv liksom.
Mitt liv just nu betsår utav att jobba, sova, jobba, sova har jag liksom inget liv därimellan.
Men imorron då jag är ledig ska jag varje fall försöka pallra mig upp i tid, dra mig mot stan för att shoppa!
Det var väldigt länge sen och så behöver jag vinterkläder, för det är förbenat kallt just nu!
Och så ska jag träffa Annie och Filippa också och om det finns tid ska jag nog klippa mig. För jag ser förjävlig ut i håret, usch!

Usch jag känner att jag har fått bloggtorka på sista tiden. Känner att jag verkligen har noll och skriva.
Visserligen så skriver jag nog aldrig nått intressant men nu är det ju hemskt!
Och vem bryr sej jag tänker ju inte skriva bara för skrivandets skull, jag ska ju tycka det är kul också.
Och who cares om att hamna på mest aktiva listan. hur gör man för att hamna där egentligen?
Ska man nörda framför datorn hela dagarna eller ska man ha best besökare?

jaja skit samma, nu ska jag gå och göra nått annat.
Vad vet jag inte?!
Ooh jag ska nog kolla på Greek, det var länge sen!

Tja rååå

Kommentarer
Postat av: Danny Boy

Du är så rolig :) (daniel med udda humor)

2007-10-26 @ 01:06:42
URL: http://elizabethgeorge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0