♥ Fredag


Å så var det fredag!
alltså har det inte känts som världens längsta vecka den här veckan?
vet inte vad det är, jag har ändå haft nånting o göra precis varenda dag!

Idag ska jag packa allt inför Göteborg, sen ska jag fixa iordning lite här hemma tror jag,
sen ska jag åka in till Linnéa, ska sova där för vi ska ju vara så tidigt vid parken imorron och
det går inga bussar ifrån mig så tidigt. Alltså det där körkortet som jag borde fixa börjar ploppa upp
mer och mer. Har verkligen ett stort behov för det - men orka?

Usch jag är trött men kan inte sova har för mkt tankar och skit i huvet just nu!
Fast igår innan jag somna så låg jag och kolla på min och Emelies favorit film
How To Deal!
Det är en jättesöt film med Mandy Moore och Trent Ford, riktigt rolig är den också faktiskt
har sett den ett 50tal gånger vid det här laget, men skrattar åt samma grejer varje gång ändå!

"and by the way, i'm the one who got humped by a dog in there!"  haha så kul!
                                          
                                               
                                           image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0