♥ Gossip Girl

                                                         Jag har läst boken och tyckte den var bra.  
                                                                                    
Nu går den på cwtv i USA och jag laddade just hem de första avsnitten och det är verkligen en bra serie.
Första avsnittet var lite rörigt då de försökte få in alla personer och karaktärer så mycket som möjligt.
Men det här är en serie som kommer lyckas väldigt bra. Och som jag har förstått det är det en mega hit i USA.
Den kommer garanterat komma hit till Sverige kanske efter jul eller nått sådant skulle jag tro!

              image171
Ett snyggt gäng men alla är inte direkt helylle...

                                                            


xoxo Sandy


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Blake Lively är ju med där, älskar henne! Ska önska mig boken i julklapp! =)

2007-10-26 @ 10:30:55
URL: http://micha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0