♥ Hello!

Nu ska jag iväg snart.
Ska äta med mikaela innan jobbet, kebabtallrik utan kebab, hehe!

Igår var det faktiskt rätt kul på jobbet, Elli jobbade också, fast vi var iof på olika linjer men vi sågs då och då.
haha mycket roigare nr hon jobbar, får då kan man flumma öronen av sej :P PEEKAAAA
Hon ska jobba inatt också, så det ska bli roligt värre! haha

Åh föresten, den snygga killen har flickvän.. såklart!
Fattar inte varför ska alla snygga killar antingen vara upptagna eller jävla svin?
Man kanske skulle satsa på en ful kille för att dom ska vara  goaoch trevliga varje fall... äsch fan va jag är ytlig!

Idag fikade tjejerna från parken, men jag kunde inte vara med iom att jag sover om dagarna, känns lite tråkigt.
men på lördag ja då jäklar blir det fest hos Anna!

Nej Gotta Go babies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0