♥ I en annan del av Eskilstuna

Jag var för trött för att skriva om Göteborg igår. Är fortfarande sjukligt trött men jag kunde inte somna om av en
dum anledning. Har inte sovit bra på hela natten vilket inte är så bra då jag börjar jobba mina 10 timmars dagar imorron! Nu ska berätta lite om vad som hände på resan!

Jag och Linnéa går upp vid 5.30 häller i oss lite kaffe och klär på oss.
6.30 kommer hennes mamma och hämtar upp oss (för att gå till parken var en hemsk tanke).
Väl i parken möter vi upp de andra och vi sätter oss längst bak i bussen, och till en början försöker nog alla ta det liiite lungt. Klockan var ju ändå bara 7.00
Men tjii fick vi, för en del var hur pigga som helst och lät inte oss sömntutor sova.
Men vi hade skitkul, speciellt Lina, hon drack en yoghurt från Danmark sen var hon lost ;P Undrar vad danskarna gör med sina yoghurts? yoghurtsar?
Och ibland blev det nog lite jobbigt för vissa när vi börja snacka om bävrar och liknande ;)
ca 4-5 timmar senare var vi varje fall framme vid Liseberg.
Sen börja vi åka Balder, jag tvinga med Lina upp och hon var lite skraj.
När vi var klara med den så garva jag så jag grät. Hon hade suttit och skrikit hela tiden, som hennes sista stund var kommen, det var roligt :D

Sen åker vi nästan allt, äter lite.
Vid 17 tiden tar vi vårat pick och pack och går till vandrarhemmet som vi bodde på under natten.
Allihopa var så sjukt trötta, trotts det gick vi inte och la oss!
Nej nej vi börja med att fixa oss och dricka, sen bestämde vi oss för att gå tillbaka och säga hejdå
till våra arbetskamrater som inte skulle sova över och tacka för denna säsong!
haha att vara lite salongsberusad och sen åka karuseller är ju fan skitkul haha!
Vi gick även i spökhuset på kvällen, det gänget som jag var inne med var alla lite fulla sådär, men nått som gjorde mig skitglad var när jag lyckades skrämma en utav karaktärerna därinne :P haha hon kom smygandes fram till mig efter det o bah "det där var inge roligt" sen gick hon. haha

Vid stängning så åkte alla andra parkenfolket hem och vi tjejer gick tillbaka till vandrarhemmet!
några utav oss var hur trötts och slitna som helst, men vi fortsatte att dricka och fixa oss för en oförglömlig utgång i Göteborg. HA trodde vi ja!
Det sluta med att, jag, lina och linnéa stannade kvar för vi somna runt 24-tiden.
Stina, Sara, Caroline, Emilie och Anna gick ut, men kom tillbaka redan vid 2-tiden och somna på en gång också.
Ja det blir aldrig som man tänkt sej :P

Åkte Swebuss hem och det var nog det roligaste på hela helgen!
Lägg ihop 8 övertrötta tjejer + 6 timmars bussfärd!
Ber så hemskt mycket om ursäkt till alla med pasagerare!
Haha vi var nog inte tysta en sekund och vi fick många arga blickar från
dom i som satt runt omkring oss.
Och jag hade druckit 3 stora koppar lattes innan också, så ja vi var i gasen så att säga!
NISSE- Ska du baaada NISSE??

ja jag säger då det!
Tack brudar för en sjukt rolig helg vi måste ta den där SthlmWeekend vi snackade om snart :D

I en annan del av Eskilstuna

wohoo vi är i Göteborg!
kolla in blicken på gubben bakom oss haha!

(våra personliga assistenter)


Kommentarer
Postat av: Annie

haha, låter som en toppendag i göteborg! Förstår att ni var trötta sen!

2007-10-08 @ 16:34:50
Postat av: Beathe

Haha vilka snygga personliga assistenter ;) hehe

2007-10-10 @ 22:35:11
URL: http://beathe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0