♥ It sucks

Börjar 22 ikväll med.. men i och med att jag har föräldrar som vägrar skjutsa in mig (för det är ju jobbigt) så
måste jag ta 20.00 bussen och kommer vara på jobbet 1½ timme förtidigt! WOHOOO
kul och sitta i det där otroligt roliga lunchrummet skitlänge.. not!
Sen slutar jag 04 i natt (imorron bitti).
Min första buss hem går kl 06.10 då blir det ytterligare 2 timmar jag ska sitta där och vänta på att få komma hem!
Fan va det suger att bo på landet och inte ha körkort! Och det är ju väldigt kul att ens föräldrar inte ens frågar om jag vill ha skjuts!!
men men.. usch är så irreterad och bitter just nu!
Den dagen jag har körkort och barn ska jag fanimej glädjas  åt att skjutsa runt dom, då vet jag varje fall att dom är safe..


Har gjort en till intresseanmälan på en lägenhet i Nyfors nu, den är rätt dyr och inte mega stor, men jag  klarar inte att bo här ute längre! Det funkar verkligen inte.. måste ha eget och flytta ifrån föräldrarna, känner verkligen att det är dax för det nu!
Det enda som står emot att jag ska flytta är typ att jag lämnar katterna, speciellt Skrollan för då blir hon alldeles ensam och jag är den enda personen hon tycker om. Men det är iof inte såå himla långt ifrån stan, bara en 50 min bussresa ifrån så man kan ju komma hem när som helst!

                                                                      my babylove 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fan vad synd! :( Vi får se hur det blir nästa vecka, om vi kan träffas då. :)

2007-10-17 @ 10:12:54
URL: http://micha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0